Toimitusaika

Huomioithan tilausta tehdessäsi lakkoilevan Postin vaikutukset varsinkin kirjeiden viivästyviin toimitusaikoihin. Suosittelen valitsemaan Matkahuollon Lähellä-paketin kirjeenä normaalisti lähetettävien tilausten osalta. 

Tilaukset pyritään valmistamaan ja lähettämään noin 1 – 5 arkipäivän kuluessa, tilatusta tuotteesta ja määrästä riippuen. Toimitusaikatoive pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan. Jos tilatulla tuotteella on kiire, varmista soittamalla toimitusaika-arvio. Mikäli sinulla on tietty päivämäärä, milloin tuote pitäisi olla perillä – ilmoitathan sen tilausta tehdessäsi. Huomioithan, että tilausta ei välttämättä oteta käsittelyyn heti sen saavuttua.

Huom! Puutuotteiden ja kuvalaattojen toimitusaika on aiemmin mainittua pitempi. 

Ennakkomaksuissa suorituksen tulee näkyä tilillä ennen kuin tilaus otetaan käsittelyyn. Suoritetusta ennakkomaksusta voi lähettää sähköpostitse kuittikopion nopeuttamaan toimitusta.

HUOM! Yrityksen tilaustilanne, messut, tilatun tuotteen tilausmäärä ym. saattavat vaikuttaa toimitusaikoihin. Jos toimitusajasta muodostuu kohtuuttoman pitkä, siitä ilmoitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian.

Yritys ei ole vastuullinen Postin tai Matkahuollon viivästyneistä toimituksista tai niiden kadottamista / vahingoittuneista lähetyksistä. 

Yritys on vapaa kaikesta vastuusta, mikäli ei pysty täyttämään toimitusvelvollisuuttaan itsestään riippumattomista syistä (kuten sodan/liikkeellekannallepanon, lakon, työsulun, tulipalon, onnettomuuden, kuljetusvaikeuksien tai muun ylivoimaisen esteen vuoksi, tai sen johdosta, että tehdas tai tavarantoimittaja ei täytä omaa toimitusvelvollisuuttaan.

Suuremmissa erissä valmistettujen tuotteiden kohdalla pidätämme oikeuden +/- 10 prosentin toimitusmäärän muutoksiin.
Mikäli valuuttakursseissa, rahtikustannuksissa tai maahantuontikustannuksissa tapahtuu muutoksia enemmän kuin +/- 3% tilauspäivän ja toimituspäivän välisenä aikana, varaamme itsellemme oikeuden hinnanmuutoksiin. Yrityksellä on oikeus vaatia tilauksesta ennakkomaksu. Tilaajalla ei ole peruutusoikeutta, kun sopimus on syntynyt. Tilaajalla ei ole palautusoikeutta. Myydyt tavarat pysyvät myyjän omaisuutena kunnes koko maksu on suoritettu. Asiakas vastaa, että lähetetty digitaalinen luonnos sisältää oikeat tiedot mm. logon värin (RGB), koon ja asettelun. Edellä mainitut ehdot koskevat lähinnä suurempia tilausmääriä.


Noutamattomat lähetykset palautuvat lähettäjälle. Palautuksesta aiheutuneet kulut voidaan laskuttaa asiakkaalta. Jos haluat tuotteet lähetettävän uudelleen, tulee palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuneet kulut suorittaa Decoprintit Oy:n tilille ennakkoon. 

Toimituskulut
Kirjelähetykset 3,95 tai 4,95 painon mukaan.
Kirjepostin toimitusaika on Postin toimesta hidastunut. Jos haluat kirjepostina toimitettavan tilauksesi nopeammin perille, valitse toimitustavaksi Matkahuollon Lähelle -paketti tai Postipaketti.

Postipaketit  6,95€/ Matkahuollon Lähellä -paketti, 7,95 €/Postilähetys, kotiinkuljetus  alk.13,95 €/lähetys ( kotiinkuljetus ei koske Matkahuoltoa) 
Toimitukset suomeen. Ulkomaille tilattaessa ota yhteyttä asiakaspalvelu@decoprintit.fi.

Kirjeissä toimitettavien tuotteiden lähetyskulut päivittyvät automaattisesti pakettitoimitukseen painon noustessa yli määritetyn rajan (240g).
HUOM! Yritys voi muuttaa kirjelähetyksen pakettitoimitukseksi, ilman erillistä ilmoitusta asiakkaalle.

Toimitustavat

Ostoskorissa on oletuksena esim. Toimitus kirjeenä tai Nouto omasta postista, riippuen tilattavista tuotteista. Pakettien noustopisteet valittavissa.

1. Matkahuolto -Lähellä paketti 6,95€. Anna osoitteesi tilaajan tietoihin, voit valita haluamasi noutopisteen.
Puhelinnumero kirjoitetaan ilman välilyöntejä.

2. Toimitus kirjeenä 3,95€ tai 4,95€. Matkahuollon kautta ei toimiteta kirjeitä, valittava Matkahuollon lähellä-paketti. 

Kirjeenä postimaksulla kulkevat yksittäiset tyynyliinat, hiirimatot tms. tuotteet, joiden mitat ja enimmäispaino pysyvät sallituissa rajoissa.
Mitat max. 25 × 40 × 3 cm (leveys x pituus x vahvuus).Painoraja max 240g

PLUS-kirje  5,95. Postin toimitusaika 2 arkipäivää + tilauksen käsittelyaika. Kiireellisissä tilauksissa varmista soittamalla numeroon 040 565 7265 ehditäänkö tilausta valmistamaan toivotussa ajassa.

3.Nouto omasta postista 7,95€
Nouto lähimmästä Postin toimipisteestä. Lähetyksen paino max 35 kg. Anna osoitteesi tilaajan tietoihin, voit valita haluamasi noutopisteen.
Puhelinnumero kirjoitetaan ilman välilyöntejä.

4.Nouto valitsemastasi postista
Valitse valikosta sopivin noutopiste. Älä muuta osoitetietojasi tilaukseen! Puhelinnumero kirjoitetaan ilman välilyöntejä.

5.Postin kotiinkuljetus  alk. 13.95€
Vastaanottajaan otetaan yhteyttä 1-2- työpäivän kuluessa lähettämisestä ja sovitaan toimitusajankohdasta. Suurimmissa kaupungeissa toimitus on mahdollinen arkisin klo 21.00 asti. Muilla alueilla lähetykset toimitetaan perille klo 14.00 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.
Yhteystiedoissa puhelinnumero kirjoitetaan ilman välilyöntejä.

6. Nouto 0,00€
Noutoajankohta sovitaan sähköpostitse tai puhelimitse. Noutopaikka: Vetoporontie 1, 90650 Oulu.  Maksutapa käteinen, maksupäätettä ei ole käytettävissä. 

SMARTPOSTIN KÄYTTÖOHJEET

SmartPOST-automaatin käyttö on helppoa ja nopeaa. SmartPOSTia käyttämällä vältyt jonottamiselta ja paketin noutaminen sujuu nopeasti.

SmartPOST -automaateissa on selkeät käyttöohjeet, koodin syöttämällä pakettilokero avautuu ja saat paketin itsellesi.

SmartPOST-automaatteja löytyy suuremmilta paikkakunnilta. Tilauksesi voidaan toimittaa mihin tahansa automaattiin Suomessa.

Toimintaohjeet:

1. Tarkista, että yhteystiedoissa on oikea matkapuhelinnumero ilman välilyöntejä ja käytössä oleva sähköpostiosoite..

2. Kun olet kerännyt haluamasi tuotteet ostoskoriin, siirry eteenpäin. Seuraavalla sivulla valitset toimitustavan. Valitse sopivin SmartPOST-automaatti ja siirry eteenpäin. Vie tilaus loppuun normaaliin tapaan.

3. Kun tilauksesi on lähetty, saat postilta viestin sähköpostiisi, jossa näkyy tilauksen seurantakoodi, jolla voit seurata tilauksen kulkua. Viestissä kerrotaan, että Decoprintit Oy on lähettänyt sinulle SmartPOST-paketin.

4. Kun tilauksesi on saapunut valitsemaasi automaattiin voit noutaa sen, luukku aukeaa koodinumerolla, jonka olet saanut aiemmin viestinä. Huomaa tavallista postipakettia lyhyempi säilytysaika! Decoprintit Oy ei vastaa uudelleenlähettämisen kustannuksista, mikäli jätät paketin noutamatta.

Tässä esimerkki sähköpostiviestistä:

”Decoprintit Oy on lähettänyt sinulle paketin, joka on nyt noudettavissa xxxx:n pakettiautomaatista. Säilytysaika on yksi viikko. SmartPOST -avainkoodi 555555. Terveisin Posti”

Tekstiviestin esimerkki:

”Decoprintit Oy paketti on nyt noudettavissa xxxxx:n pakettiautomaatista. SmartPOST-lokerokoodi 555555. Viimeinen noutopäivä on 05.06.”

5. Mene automaatille ja aloita painamalla näytöllä olevaa NOUTO-painiketta.

6. Automaatti kysyy koodiasi (avainkoodi/lokerokoodi), jonka sait tekstiviestinä ja sähköpostilla. Kirjoita koodi näppäimillä.

7. Seuraa automaatin ohjeita ja paina AVAA-painiketta, niin oikea lokero aukeaa. Jos lokeroja on automaatin eri puolilla, näytöllä näkyy nuoli oikeaan suuntaan.

8. Ota pakettisi lokerosta ja sulje lokero.